maandag 21 oktober 2013

DIY hippe shirtjes

Het is heel eenvoudig om een simpel uni shirtje om te toveren naar een hip en kleurrijk exemplaar. Hieronder een vrolijke selectie van de shirtjes van mijn famkes.

Ook erg leuk om als kraamcadeautje te geven of ... te krijgen! Deze kreeg ik van mijn suske! Een uiltje met verschillende stofjes en vilt. 

Met een verzameling van diverse knoopjes kan je op dit shirtje los gaan. Maak een sjabloon en trek deze om (potlood). En nu de knoopjes erop naaien. 


Op het blog van handwerkjuffie (zie hier) zag ik deze geweldige gehaakte bloem. Met een handige tutorial is het zo klaar. Nog alleen vast stikken met de naaimachine. 


Zelfde manier, maar dan met andere kleurtjes en op een shirtje met lange mouwen. 


 Het leuke van dit exemplaar vind ik toch de strikjes op het kortje mouwtje. Gemaakt door beppe! Deze zomer dan ook veel gedragen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten